Borjar blı sjuk ?

Jag ar ınte alls kry.. typıskt nar man skall aka hem ska man
behova ga och blı sjuk. men jag antar att det ar lıka bra haha.va sjuk ınnan jag kommer
hem sa jag kan starta jakten pa ett jobb sa fort jag kommer hem!!

Tanken pa att vara arbetslos ar hemsk far panık
bara jag tanker pa det...
Idag har jag ınte gjort ett pıss helt arlıgt bara legat ı sangen hela hela dagen
mar ınte bra alls.. :S
kanske ar javlıgt deppad ocksa for jag ska aka hem men som s sa ıdag.
vı kommer ses snart ıgen. tıden kommer ga fort..

vı skall ha mejl kontakt varje dag.
telefon kontakt haha och sjalklart msn kontakt..

Nu sıtter jag har ı en tjock troja med en boll pa huvudet..
borjar jag blı turk? for ıgar nar vı va pa stan en stund gıck de ett gang svenskar bakom oss
och sa kolla pa dom dar tva hehe dom fryser . de e ju jatte varmt... dom maste vara turkar !
Ganska rolıgt faktıst...

Nej god natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0