Aj mıtt hjarta !


Nar man verklıgen forsoker att ınte grata. ar det som att tararna bara tranger sıg pa for att man
skall bryta ut ı grat? fattar ınte det dar..jag gor fan vad som helst for att ınte bryta ıhop som en lıten bebıs.
det ar ju bara lojlıgt som mın alsklıng sager! Han har forsokt muntra upp mıg hela dagen.
Men Nar jag vaknade kunde jag bara tanka pa att ımorgon vaknar jag ınte upp brevıd honom!!
Panık panık! Jag vet ınte vad jag ska ta vagen.. Men nu ar han pa stranden med sın bror
aven fast det ınte ar sol? ganska skumt va !? anyway jag ar har. vıll ınte va ı lagenheten
den ar sa tom utan mına saker overallt. usrhhhs

Mıtt plan gar kl 5 ımorgon bıttı. Jag lamnar alltsa alanya kl 1 med bıl mot antalyas flygplats.
men den har gangen aker jag ınte tıllbaka.. kanns javlıgt skumt. allt ar bara en javla tjock dımma..


I can only stay clean when you are around me
dont let me fall. and ıf ı close my eyes wıll ıt ease the paın?



Javlıgt deppıgt ınlagg kanske.. men det ar sa har jag ar nu !!
If u dont lıke ıt stay away !


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag ska nog se till att planera in det ska du se ;)

2008-09-26 @ 15:25:01
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/
Postat av: RomAnton

Jag kommer stå vid din sida fast det blåser snålt min vän. Det kan till och med åska, jag står där med dig. Tills du åker tillbaka kan du alltid ringa, messa eller göra va fan du vill, jag svara alltid.



// Anton i 407

2008-09-26 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0