aint easy to be without you


jaha allt började med att när jag kom hem så fungerade inte mitt inernet så nu måste
jag åka till ett annat hem för att låna internet..
först och främst inte för att blogga men för att prata med min baby!
as jobbigt att vi inte kan prata när vi vill..
det är inte så vidare roligt direkt..

annars har jag varit hemma kanske ett dygn lite mer.
Det känns konstigt har nog inte riktigt förstått det än.
Imorgon börjar livet då är det tandläkaren och arbetsförmedlingen.
måste ordna allt snabbt nu så jag kommer iväg snabbt igen.
länge kommer jag inte klara det här..

Träffade iaf min älskade jannicke idag.vilket var dröm.
saknat henne något enormt. hon vet exakt hur hon skall få mig
att skratta och känna mig levande här...
Och hon stöttar mig igenom allt med S, Hon kommer
iallafall inte säga till mig och ge upp.. De är väldigt skönt..

annars har jag gjort kyckling wok till mig och mami idag.
de var gott men inte så gott som jag minns att det var innan jag åkte..
jag vill ha massa nya kläder och grejjer men eftersom jag är så sjukt pank och arbetslös får det vänta.

U mean all to me !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0