Snow Patrol - Run


Lyssnar på massa gamla favorit låtar

Trey songz - cant help but wait
Akon - Never took the time
Fergie - Big girls dont cry
DMX - Slippin
Ibrahim tatles - Ah Askim
Och massa Serdar Ortac.. Kan ju inte skriva allt jag lyssnar på hehe..
Jag har så sjukt tråkigt bara..

Men alldeles nyss hände det lite i min trappuppgång.
haha en A lagare hade somnat i trappen as packad..
Polisen kom men då hade han redan blitt plundrad av en annan alkis.
aj herre gud vad händer med gråbo..  :)

Annars pratar jag med Serdar..
mysigt när det regnar som fan ute.. Har ju absolut inget annat för mig
ikväll skall jag se massa tv å dricka cola..
mamma köpte 2 liter cola till mi idag iiiii...

Vill ha helg NU. på lördag är det personal fest. vilken skall bli
så äckligt roligt.. På fredag är det 40 års fest för min granne..smörgåstårta mums..



Tyckte om mitt hår på den här bilden man kunde forma det ganska coolt ändå.
Snart är mitt hår lika långt som då...

How much pain can a heart take.
Every single day from you. is just making me weaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0