Boring saturday


Idag har jag jobbat..jag sov 5 timmar inatt ångest imorse ville inte
lämna min kära säng..Men jag va tvungen..
Nu är det lördag kväll.och vad gör jag.
Sitter hemma som en jävla tråkboll
stjärnor på is kanske?? NEJ vägrar.haha.
om jag inte får någon info innan 21 00 går jag och lägger mig..


annars??
Jag har inte gjort något alls..
på måndag skall jag träffa alvsan :D äntligen såå sööt.
bebisen ja va barnvakt åt en dag hehe...



Serdar baby  my love for u is a never ending story


Kommentarer
Postat av: RomAnton

Välkommen till KLubben Jag har inget att göra... Jag ligger hemma och är nedbäddat för att jag är sinnessjukt sjuk. Jag skulle vilja vara på gotland nu, syster är där med Lennart (sonen), då kunde jag ha lånat han för en promenad till gråbo och tagit en fika men favoriten =)



Sköt om dig. Puss A

2008-11-15 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0