Fnitterfjomp


Idag har jag hunnit med.. mer än jag trodde man kunde..

- Var på möte på Komvux med Josefin och Bonnie
bonnie skall studera marknadsföring haha..

- Låst in min nyckel i lägenheten. Fått Gotlandshem att öppna min dörr.. tack tack

-  Haft besök av Emilia och Meja

-  Sett ut som en man

-  Blitt mutad med en Cola light

- Fnittrat ihjäl mig

- Lagat middag

- Fått mitt barn att sova..


HAHA fy fan vilken dag..
och förut kände jag mig typ full??
skrattade åt ALLT när jag och Josefin gick till affären..
Sömnbristen träder fram mer och mer..idag åt de posetiva hållet..
fnitter attack JA TACK!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2011-04-05 @ 21:00:00
URL: http://josefinhinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahahhaha. glöm inte limpan också!!!



frö-bröd biliigt billigt billigt!!!

2011-04-05 @ 22:23:46
URL: http://josefinhinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0